czwartek, 25 kwietniaFinanse mają znaczenie

Fatalne standardy obsługi w Polsat Box

Przeczytasz w: 3 minuty
0
(0)

Żyjemy w czasach, w których dbałość o klienta jest jednym z najważniejszych zadań wielu firm. Hasło klient w centrum towarzyszy bankom, niektórym operatorom telefonii komórkowych, dyskontom i innym firmom. Każdego dnia wiele podmiotów stosuje podejście proklientowskie. Jednak zupełnie inaczej działa Polsat Box, który nadal stosuje fatalne standardy obsługi klienta rodem sprzed dwudziestu lat traktując użytkownika swoich usług tylko przez pryzmat pieniądza. Widać to na poniższym przykładzie.

Masz i nie licz na nic więcej

Umowa na usługi telewizji cyfrowej została podpisana na początku 2018 r. na 24 miesiące. W czasach gdy rozpoczynała się era lepszego podejścia do obsługi klienta. Jako że był to dopiero początek zmian to akceptujemy naliczone opłaty aktywacyjne w kwocie kilkudziesięciu złotych. od samego początku występowały problemy. Jakoś sygnału była bardzo słaba a rozwiązania proponowane przez infolinię znałem na pamięć. Ponowne wyszukanie programów, reset dekodera poprzez wyłączenie z prądu wykonywałem praktycznie zawsze w razie wystąpienia jakichkolwiek problemów. Na nic zdała się również złożona reklamacja, w której Polsat Box uznał, że cały problem leży po mojej stronie. Na jej podstawie zdecydowałem się nawet na ponowną instalację anteny, dzięki czemu moc sygnału się poprawiła jednak dekoder dalej nie działał prawidłowo. Jednak właściciela usługi to nie interesowało.

#Afiliacja: Telewizja od Canal +. 10 zł miesięcznie przez rok!

Podobnie nie mogłem liczyć na żadną aktualizację oferty. Lista programów, sprzęt, całość usługi zakupiona kilka lat temu pozostała bez zmian mimo upływu czasu. Polsat Box nie telefonował z nowymi ofertami, nie zaproponował rabatu za bycie ich klientem itp. W myśl zasady masz, nie odzywaj się i płać posiadałem Cyfrowy Polsat (stara nazwa Polsat Box) przez kilka lat podczas gdy inne firmy oferowały znacznie lepsze pakiety i lepszą jakość obsługi klienta niż fatalne standardy obsługi w Polsat Box.

Zobacz także:

Fatalne standardy obsługi cd.

Brak wyjścia z nową ofertą do stałego klienta można tłumaczyć brakiem chęci dodatkowych zysków przez firmę. Wszak jej właściciel Zygmunt Solorz od wielu lat jest jednym z najbogatszych Polaków i być może nie potrzebuje już więcej pieniędzy. Trudno jest jednak wytłumaczyć brak chęci pomocy klientowi, który sam kontaktuje się z infolinią w 2022 roku w celu aktualizacji oferty. Chcąc uzyskać dostęp do aplikacji mobilnej. W przypadku innych firm znajduje się ona w standardowej ofercie. W Polsat Box należy o nią zawnioskować (zaktualizować ofertę) i oczywiście dodatkowo zapłacić. Cena mojego pakietu wzrosła.

To jednak jeszcze nie koniec…

w 2024 roku gdy firmy decydują się zwrócić klientowi słusznie pobraną prowizję tylko po to, aby utrzymać z nim dobre relacje Polsat Box dalej stosuje fatalne standardy obsługi. Zgłaszając na infolinii złe działanie ponad 6-letniego dekodera starego typu uzyskuję informację o konieczności….przedłużenia umowy. Oczywiście wraz ze wzrostem miesięcznego abonamentu. Cena wzrasta o 30%. Tyle Polsat Box zażądał ode mnie w zamian za wymianę dekodera ze starego typu na nowy, który dostarczy kurier. Przy próbie domknięcia sprzedaży odmówiłem. Zdecydowałem się na wypowiedzenie umowy.

Digitalizacja procesów. Nie w Polsat Box

Przyzwyczailiśmy się, że większość spraw załatwiamy z domu. Korzystając z aplikacji mobilnych lub formularzy na stronach załatwimy bardzo wiele. Nie tylko sprawy biznesowe, ale również urzędowe. Jednak ponownie nie w Polsat Box. Fatalne standardy obsługi górą!. W tej firmie wypowiedzenie umowy możliwe jest korespondencyjnie lub osobiście w autoryzowanym punkcie sprzedaży. Obowiązuje miesięczny okres wypowiedzenia. Dlaczego nie poprzez internet lub telefonicznie?. Po to, aby maksymalnie utrudnić klientowi życie.

Zapewne w ten sam sposób działa każdy niesprzedażowy proces w Polsat Box. Firmę interesuje jedynie fakt jak wyciągnąć od nas jak największą ilość pieniędzy. Jednocześnie gwarantując fatalną jakość i fatalne standardy obsługi klienta poprzez wszystkie kanały. Czas zmienić swoje podejście!

Oceń tekst

Kliknij gwiazdkę aby dodać ocenę!

Średnia ocena 0 / 5. Liczba głosów: 0

Oceń tekst jako pierwszy

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *