środa, 7 grudniaFinanse mają znaczenie

Firmowa strona internetowa – pokaż się w sieci!

Przeczytasz w: 2 minuty
5
(1)

Funkcjonowanie firmy w internecie to niejako obowiązek. Firmowa strona internetowa to podstawa a obecność w social media jest niezbędna. Wszystko po to, aby pokazać się obecnym i potencjalnie nowym klientom. Przypominać się im, a także komunikować się z nimi. Aby nie dać o sobie zapomnieć i budować w ten sposób swoją markę oraz pozycję na rynku. Warto, więc wykorzystać te możliwości. Tym bardziej że wykonując takie działania samodzielnie, nie trzeba ponosić jakichś specjalnych kosztów lub posiadać nowoczesnych urządzeń.

Internet w firmie

O tym jak rozpocząć własny biznes w sieci pisaliśmy tutaj. Wówczas firmowa strona internetowa była jednym z elementów, jakie należy wykorzystać przy budowie własnego wizerunku w sieci. Dziś przekażemy informacje, jak powinna wyglądać prawidłowa witryna firmy.

Przeczytaj i skomentuj:

Przede wszystkim opis firmy. Większość pierwszych wejść na nową stronę www firmy zostanie wykonana przez użytkowników, którzy nie mają wiedzy na temat jej działalności. Poszukując wykonawcy w sieci, będą chcieli zaznajomić się z profilem firmy, jej krótką historią oraz usługami. Dlatego, też od razu na stronie głównej powinni mieć dostęp do tekstu opisującego firmę, w którym znajdą wszystkie niezbędne informacje.

Po zaznajomieniu się z profilem firmy internauta powinien uzyskać dostęp do oferowanych mu usług lub produktów. Jednym słowem powinien mieć możliwość zaznajomienia się z ofertą firmy w prosty, jasny i przystępny sposób. Korzystając z zakładki oferta, powinien móc od razu sprawdzić, czy firma, na której stronie właśnie się znajduje oraz spełnia, jego podstawowe oczekiwania, a zatem wykonuje usługi, których szukał lub sprzedaje produkty, które chce kupić. Takie informacje daje firmowa strona internetowa.

Firmowa strona internetowa – czym kieruje się internauta?

Po dokonaniu weryfikacji historii firmy i jej usług zainteresowany wie, że firma, na której stronie się znajduje oraz będzie w stanie wykonać jego zlecenie lub sprzedać niezbędny mu produkt. Między nim a firmą powstało w ten sposób pierwsze zaufanie, które należy wykorzystać i pielęgnować dalej. Mianowicie należy wskazać odpowiednią, jakość wykonywanych prac. Pokazać swoje portfolio, referencje, a także podmioty, z którymi firma współpracuje. Dzięki takiemu działaniu osoba przebywająca na stronie powinna pozyskać informację, że zlecona usługa zostanie wykonana z należytą, jakością.

Zaś, gdy zyska już takie przeświadczenie, to będzie chciał się skontaktować z właścicielem firmy lub osobami kontaktowymi w firmie. Wówczas należy mu to umożliwić poprzez odpowiednio skonfigurowaną zakładkę kontakt. Powinny się w niej znaleźć zarówno interaktywne formularze jak i statyczne dane kontaktowe. Pozycje, które będą na tyle uniwersalne, że zadziałają w każdej możliwej sytuacji. W chwili, gdy użytkownik chce samodzielnie zatelefonować na firmowy numer jak i w chwili, gdy wysyła maila i może zaczekać na odpowiedź.

Podsumowując. Firmowa strona internetowa to nie, jako historia, którą należy zbudować w głowie użytkownika. To komunikacja, którą należy poprowadzić prawidłowo, aby dotrzeć do celu, a zatem sprzedać produkt lub usługę. Jeżeli więc prace związane z tworzeniem takiej strony zostaną wykonane prawidłowo, to na pewno przyniesie ona wiele korzyści w przyszłości.

Oceń tekst

Kliknij gwiazdkę aby dodać ocenę!

Średnia ocena 5 / 5. Liczba głosów: 1

Oceń tekst jako pierwszy

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *