wtorek, 6 grudniaFinanse mają znaczenie

Nowoczesne technologie w biznesie. Jeden szef wiele usług automatycznych.

Przeczytasz w: 2 minuty
0
(0)

Prowadzenie własnego biznesu to rzecz trudna i skomplikowana. Trzeba wykonać różne zadania oraz zaplanować pracę. Zabiera to sporo czasu. Dlatego, też warto wykorzystać nowoczesne technologie w biznesie, aby wszystko sobie uprościć, o niczym nie zapomnieć. Najważniejsze, aby móc wykonywać usługi na najwyższym poziomie. I to dla bardzo szerokiego grona odbiorców bez posiadania jakiegoś potężnego zaplecza pracowników. Wszystko poprzez nowoczesne technologie w biznesie.

Wyobrażenia a rzeczywistość

Wielokrotnie wielki biznes kojarzy nam się z gigantycznymi biurowcami po korytarzach, których każdego dnia krząta się bardzo wiele osób. Zazwyczaj ubranych w garnitury, garsonki lub inne podobne stroje rodem z placówek bankowych. Rzeczywistość jest jednak znacznie inna. Albowiem nowoczesne technologie w biznesie pozwalają mocno ograniczyć ilość skupionych panów w garniturach i pań w garsonkach. Przedstawię to na przykładzie.

Dzwoniąc na infolinię dużej instytucji zapewne wielokrotnie, wyobrażałeś sobie, że konsultanci siedzą na dużej sali, na której znajduje się kilkaset biurek. Odbierają telefony jeden za drugim. Jasne obsługują kontakt telefoniczny, ale dwadzieścia osób jest w stanie odebrać jednocześnie nawet sto lub dwieście telefonów. Jak to możliwe? Wszystko dzięki specjalnym botom, odpowiedziom automatycznym, urządzeniom łączącym a co najważniejsze sztucznej inteligencji. Albowiem nawet nie zdajesz sobie sprawy jak wiele razy na infolinii wielkich firm, nie rozmawiałeś z człowiekiem a jedynie albo aż ze sztuczną inteligencją, która analizowała Twój głos, pytania. Odpowiadała na nie bez żadnych przeszkód. Dzięki temu nie musiałeś czekać w kolejce na połączenie z konsultantem a szef takiego Call Centre lub Contact Centre znacznie ograniczał koszty. Takie możliwości dają przede wszystkim nowoczesne technologie w biznesie.

Przeczytaj także:

Nowoczesne technologie w biznesie i ich zastosowanie

Na przykładzie infolinii widać jak można wykorzystać nowoczesną technikę w biznesie. Należy jednak pamiętać, że to tylko przykład. Albowiem przyszłością jest budowanie biznesu tylko na podstawie nowoczesnych technologii. Zwiększy się ilość jednoosobowych firm, w których jedna osoba, siedząc przed komputerem lub nawet tabletem czy telefonem będzie w stanie zrealizować usługi dla tysięcy osób. Wszystko dzięki wykorzystaniu sztucznej inteligencji, automatycznej analizie danych, biometrii oraz innych podobnych elementach. Budowa firmy będzie wówczas oparta na jednej osobie, która dba o prawidłowe działanie robotów, automatów, biometrii. Elementów obsługujących zapytania klientów. Takie zastosowanie nowoczesnych technologii pozwoli na znacznie bardziej efektywną, a jednocześnie bezpieczną pracę.

Oceń tekst

Kliknij gwiazdkę aby dodać ocenę!

Średnia ocena 0 / 5. Liczba głosów: 0

Oceń tekst jako pierwszy

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *